Liljavirta_RaunoOlen Rauno Liljavirta, Uudenmaan Vihreiden hallituksen varapuheenjohtaja. Olen ollut mukana Uudenmaan Vihreiden hallituksen toiminnassa vuodesta 2014 alkaen, ensin hallituksen jäsenenä ja tämän vuoden alusta alkaen varapuheenjohtajana. Työssäni toimin aluemyyntipäällikkönä teknisen alan tuotteiden maahantuontiyrityksessä, jossa vastaan avainasiakkuuksien hoidosta. Asun puolisoni ja 11-vuotiaan tyttäremme kanssa Hyvinkäällä. Vihreiden toiminnassa minua kiinnostavat energia- ja ilmastoasiat, joista minulla on myös työni puolesta paljon tietoa ja osaamista.

Hyvinkäällä olen ollut mukana Vihreiden toiminnassa seitsemän vuotta, ja nyt neljättä vuotta olen Hyvinkään Vihreiden hallituksen jäsenenä. Viime kuntavaaleissa toimin Hyvinkään Vihreiden vaalipäällikkönä, ja yhdistyksen sihteerin tehtävää hoidin myös vuoden verran.

Pidän Uudenmaan Vihreiden hallituksen tärkeimpinä tehtävinä Uudenmaan vihreiden yhdistysten tukemista sekä yhdistysten välisen yhteistyön mahdollistamista ja kannustamista. On tärkeätä pystyä näkemään erilaisten yhdistysten tarpeet ja ymmärtämään tarvittavat toimenpiteet niiden täyttämiseksi. Koen onnistuneeni tehtävässäni jos pystyn auttamaan ja innostamaan vihreitä aktiiveja kaikkialla Uudellamaalla.

Rauno Liljavirta
Uudenmaan vihreiden varapuheenjohtaja