Uudenmaan Vihreät Facebookissa

RSS Uusimmat blogikirjoitukset

• Tiedote: Uudenmaan Vihreiden puheenjohtaja epäileväinen soten suhteen 11.12.2017
    Uudenmaan Vihreiden puheenjohtaja epäileväinen soten suhteen Uudenmaan Vihreiden syyskokous pidettiin Espoon Tapiolassa 9.12.2017. Kokouksessa valittiin piirille puheenjohtaja, puolet hallituksen varajäsenistä, hyväksyttiin toimintasuunnitelma ja talousarvio. Lisäksi kokouksen yhteydessä palkittiin Siuntion Vihreät vuoden nousija 2017 -palkinnolla. Uudenmaan Vihreiden puheenjohtajana valittiin jatkamaan espoolainen
  • Timo Kilpiäinen: Lukutaito on jokaisen oikeus 9.12.2017
    Lukutaito on jokaisen oikeus. Tämä oli Vihreiden puoluevaltuuskunnan viikonloppuna 2.-3.12. hyväksytyn Lukeva Suomi -teesipaperin kiteytys ja viikonlopun suurin teema, kun puoluevaltuuskunta kokoontui aivan Helsingin keskustassa, Forumin kauppakeskuksen yhteydessä. Suomalainen menestys on perustunut koko satavuotisen historiansa ajan suomalaisten koko ajan kehittyvään
  • Uusimaa hiilineutraaliksi 2035 mennessä 5.12.2017
    Uudenmaan maakuntavaltuusto hyväksyi tiukan hiilineutraaliustavoitteen Uusimaa 2.0 -ohjelmaan Uudenmaan maakuntavaltuusto hyväksyi tänään kokouksessaan Uusimaa-ohjelman 2.0 ja sen ympäristöselostuksen. Ohjelmassa Uudenmaan esitetään pyrkivän Suomen ensimmäiseksi hiilineutraaliksi maakunnaksi vuonna 2035. Tämä tarkoittaa uuden hiilineutraali Uusimaa -tiekartan laatimisen aloittamista vuonna 2018. Tiekartta sisältää

Kalenteri

Elävää politiikkaa

Uudenmaan Vihreiden järjestämä Elävien poliitikkojen ilta on kaikille avoin tapahtuma, jolla halutaan nostaa esiin paikallisesti polttavia kysymyksiä ympäri Uuttamaata. Illan teeman alustajina toimii näkyvä vihreä poliitikko, usein joku Uudenmaan vihreistä kansanedustajista sekä paikallinen puhuja. Valtaosa ajasta on kuitenkin varattu kaikille

Lahjoita

Tue toimintaamme.