Uudenmaan Vihreät Facebookissa

RSS Uusimmat blogikirjoitukset

• Tiia Lintula: Yhdessä teimme vihreämmän Uudenmaan! 2.5.2017
    Haikeana mutta iloisena jätän hyvästit Uudenmaan piirin hallitukselle, jossa olen ollut mukana vuodesta 2011 lähtien. Haluan tämän tekstin myötä sanoa kiitos teille kaikille, onnitella uutta puheenjohtajaa Timo Lahtea, fiilistellä vielä vaaleja sekä toivottaa hyvää kevättä!   Luovuin piirin puheenjohtajuudesta pohdittuani
  • Uudenmaan Vihreät valitsi puheenjohtajakseen Timo Lahden Espoosta 28.4.2017
    Tiedote Julkaisuvapaa heti Uudenmaan Vihreät valitsi kevätkokouksessaan 27.4. puheenjohtajakseen Timo Lahden, 50, Espoosta. Leppävaarassa asuva kehityspäällikkö ja perheenisä on toiminut piirihallituksessa vuodesta 2013 lähtien sekä aiemmin vuosina 1999-2003. Lahti on kerännyt kokemusta puheenjohtajana toimittuaan aiemmin Espoon Vihreiden puheenjohtajana sekä kuluvan
  • Vihreät teki Uudellamaalla ehdokashankintaennätyksensä 28.2.2017
      Kuntavaalien ehdokasasettelu päättyi tänään 28.2. klo 16. Vihreät teki Uudenmaan vaalipiirin alueella oman ehdokashankintaennätyksensä, yhteensä 655 ehdokasta kaikkiaan 25:ssä kunnassa. Vihreät asettaa ensimmäistä kertaa ehdokaslistan jokaiseen Uudenmaan vaalipiirin kuntaan. Vihreillä on myös hyvä mahdollisuus valtuutettuihin jokaisessa Uudenmaan kunnassa.

Kalenteri

Elävää politiikkaa

Uudenmaan Vihreiden järjestämä Elävien poliitikkojen ilta on kaikille avoin tapahtuma, jolla halutaan nostaa esiin paikallisesti polttavia kysymyksiä ympäri Uuttamaata. Illan teeman alustajina toimii näkyvä vihreä poliitikko, usein joku Uudenmaan vihreistä kansanedustajista sekä paikallinen puhuja. Valtaosa ajasta on kuitenkin varattu kaikille

Lahjoita