Uudenmaan Vihreät Facebookissa

RSS Uusimmat blogikirjoitukset

• Uudenmaan Vihreät valitsi eduskuntavaaliehdokkaita – Johanna Karimäki ehdolle 11.9.2018
    Uudenmaan Vihreät nimesi ehdokkaita kevään 2019 eduskuntavaaleihin. Istuvan kansanedustaja Johanna Karimäen lisäksi ehdolle lähtevät Espoon kaupunginhallituksen 1. varapuheenjohtaja Tiina Elo, Vantaan valtuuston 2. varapuheenjohtaja Sirpa “Siru” Kauppinen sekä Keravan valtuuston 2. varapuheenjohtaja, tuore valtuutettu Mari Kauhaniemi.   “Kevään eduskuntavaaleista on
  • Ilona Toivanen: Kestävämpää maataloutta 10.9.2018
    Vihreiden maatalouspoliittinen ohjelma torjuu ilmastonmuutosta ja tuntee viljelyn arvon Vihreiden puoluevaltuuskunta hyväksyi 9.9.2018 Salossa puolueen maatalouspoliittisen ohjelman. Ohjelmaa on työstetty pitkään työryhmässä ja sitä on päässyt kommentoimaan monessa vaiheessa. Vielä viikonlopun kokouksessa siitä hiottiin parasta mahdollista puheenvuorojen, muutosesitysten, iltatyöryhmän ja äänestyksien
  • Katja Koskinen: Palvelut ensin! 1.6.2018
    Vihreiden näkemys sosiaali- ja terveydenhuollon rakenneuudistuksesta on selvä: meille tärkeintä ovat yhdenvertaiset kansalaisten palvelut. Maakunnat ja valinnanvapaus voivat olla keinoja järjestää palveluja, mutta ne eivät ole päämäärä. Vihreiden puoluevaltuuskunta hyväksyi viikonlopun kokouksessaan puolueen sosiaali- ja terveyspoliittisen ohjelman. Sen sisällössä näkyvät selvästi vihreiden

Kalenteri

Elävää politiikkaa

Uudenmaan Vihreiden järjestämä Elävien poliitikkojen ilta on kaikille avoin tapahtuma, jolla halutaan nostaa esiin paikallisesti polttavia kysymyksiä ympäri Uuttamaata. Illan teeman alustajina toimii näkyvä vihreä poliitikko, usein joku Uudenmaan vihreistä kansanedustajista sekä paikallinen puhuja. Valtaosa ajasta on kuitenkin varattu kaikille

Lahjoita

Tue toimintaamme.