Moi! Olen 36-vuotias laaja-alainen erityisopettaja ja kahden esiteinin äiti Tuusulan Jokelasta. Työskentelen Jokelan yläasteella ja olen ammattini puolesta perehtynyt erityisen hyvin nuorten elämään ja peruskoulujen todellisuuteen.

Nuorten hyvinvointi on minulle sydämen asia, jokaisella nuorella tulee olla oikeus unelmiin ja erehdyksiin. Muita tärkeitä poliittisia teemoja minulle on tasa-arvoinen ja laadukas koulutus, sekä ilmastonmuutoksen torjunta.

Politiikasta minulla on vankka kokemus sekä kuntatasolla, järjestöissä että maakunnallisesti. Toimin nyt toisen kauden valtuutettuna Tuusulassa ja olen ollut myös mm. maakuntavaltuutettu, nuorisolautakunnan puheenjohtaja ja Vihreiden pormestariehdokas. Tällä hetkellä toimin myös Keudan (Keski-Uudenmaan koulutuskuntayhtymä) yhtymävaltuuston varapuheenjohtajana.

Vapaa-ajalla luen, juoksen ja vietän aikaa perheen ja ystävien kanssa. Rakastan matkustamista ja ilmastotuskan kasvaessa olen alkanut perehtyä paremmin maata pitkin matkustamiseen.

www.ilonatoivanen.fi