Lisätietoa Uudenmaan vihreistä

Uudenmaan Vihreät ry (perustettu 1984) on Vihreä liitto rp:n jäsenyhdistys ja toimii Vihreän liiton piirijärjestönä toimialueellaan, Uudenmaan vaalipiirissä. Helsingissä toimii Helsingin Vihreät. Uudenmaan Vihreiden tarkoituksena on edistää toiminnallaan vihreitä arvoja. Tarkoituksen toteuttamiseksi Uudenmaan Vihreät tekee ennen kaikkea vaalityötä mm. asettamalla eduskuntavaaliehdokkaat ja tukemalla jäsenyhdistyksiään kuntavaaleissa.

Lisätietoa: Uudenmaan Vihreiden säännöt.

Uudenmaan Vihreät noudattaa toiminnassaan avoimuutta ja tasapuolisuutta. Rahoituksestamme teemme vaalilain mukaisen ilmoituksen. Vaalirahoitusilmoitukset löytyvät osoitteesta puoluerahoitus.fi. Yhdistysten, toimijoiden, median ja kansalaisten toiveisiin vastaamme palvelulupauksensa pohjalta. Käsittelemme henkilötietoja GDPR-asetuksen mukaisesti.

Lisätietoja:

Toimintaamme voit seurata muun muassa seuraamalla meitä instagramissa, tykkäämällä facebook-sivustamme tai seuraamalla meitä twitterissä. Lähetämme muutaman kerran vuodessa kaikille piirin alueen jäsenjärjestöjen henkilöjäsenille ajankohtaisia asioita käsittelevän uutiskirjeen.

Järjestämme tapahtumat löydyt tapahtumakalenteristamme näiltä sivuilta.

Jäitkö kaipaamaan lisätietoja? Ota rohkeasti yhteyttä!