Vihreät on poliittinen liike, joka tekee työtä sen hyväksi, että tuleville sukupolville jäisi elinkelpoinen maapallo. Taistelemme tasa-arvoisen, turvallisen ja oikeudenmukaisen tulevaisuuden puolesta. Annamme äänen niille, joiden ääni ei muuten kuulu: luonnolle, tuleville sukupolville, heikommassa asemassa oleville.

Vihreät hakee Uudenmaan vaalipiiriin järjestötoimintaa tuntevaa ja oma-aloitteista toiminnanjohtajaa nykyisen toiminnanjohtajamme siirtyessä uusiin vihreisiin tehtäviin.

Toiminnanjohtajan tehtäviin kuuluvat:

• piirin vaalipäällikkönä toimiminen kaikissa valtakunnallisissa vaaleissa
  • alueen vihreän toiminnan tukeminen ja kehittäminen
  • piirin toiminnan ja talouden suunnittelu, kehittäminen ja johtaminen
  • monipuolinen viestintä: sisäinen viestintä, mediayhteistyö ja sosiaalinen media
  • järjestön hallinto ja talous, lukuun ottamatta kirjanpitoa
  • tapahtumien ja tilaisuuksien organisointi
  • sidosryhmäyhteistyö
  • piirihallituksen ja -yhdistyksen kokousten valmistelu ja päätösten toimeenpano

Edellytämme toiminnanjohtajalta kokemusta kampanjoinnista ja/tai projekteista, hyviä tietoteknisiä taitoja, verkkoviestintätaitoja sosiaalisessa mediassa ja valmiutta joustaviin työaikoihin sekä ilta- ja viikonlopputöihin. Edellytämme erinomaista suomen ja hyvää ruotsin kielen taitoa, ja hyvä englannin kielen taito katsotaan eduksi. Tehtävässä tarvitaan myös ihmissuhdetaitoja, itseohjautuvuutta, innostavaa yhteistyöasennetta ja paineensietokykyä. Vihreän arvomaailman, puolueen ja Uudenmaan vihreän järjestökentän tuntemus ja kokemus esimerkiksi luottamustehtävien kautta katsotaan eduksi.

Tarjoamme monipuolisen työn, jossa pääsee vaikuttamaan ja kehittymään. Vihreillä saat näköalapaikkoja politiikkaan ja vaalityöhön, verkostoitumismahdollisuuksia sekä tilaisuuden olla muuttamassa Suomea ja Eurooppaa vihreämmäksi.

Työ on vakituinen. Toivottu työn aloittamisajankohta on viimeistään 1.11.2019. Työaika on 37,5 tuntia viikossa ja peruspalkka työn alkaessa 2996 €/kk. Työnantajana toimii Vihreä liitto r.p ja toimipaikkana Uudenmaan Vihreiden toimisto Fredrikinkadulla Helsingissä. Työ edellyttää toisinaan myös matkustamista maakunnan alueella. Työntekijällä on liukuva työaika sekä mahdollisuus osittaiseen etätyöhön.

Vapaamuotoinen hakemus ja CV suosittelijoineen tulee lähettää to 19.9. klo 12 mennessä osoitteeseen hakemus@vihreat.fi (otsikko Hakemus: Uudenmaan toiminnanjohtaja). Haastattelut järjestetään viikolla 39 Helsingissä.

Lisätietoja tehtävästä antaa järjestöpäällikkö Emma Kolu, puh. 050 4670 739, pe 11.9. klo 13-15 ja ma 16.9. klo 9-11.