Keskiviikkona 16.12. pidetyssä Uudenmaan Vihreiden syyskokouksessa, valittiin hallitus vuodelle 2021. Uusina jäseninä hallitukseen nousivat Krista Petäjäjärvi (Kirkkonummi) Antti Auvinen (Vantaa), Börje Uimonen (Loviisa), varalle Kirsi Lahtinen (Järvenpää), Jaana Carlenius (Kerava) ja Leila Mäkynen (Vantaa).

Uudellamaalla on tiedossa jo yli 400 ehdokasta, ja jokaiseen Uudenmaan kuntaan on jo tiedossa yksi tai useampi ehdokas. Uudenmaan Vihreiden tavoitteena on laajin Uusimaalainen ehdokaslista koskaan, ja tulemme haastamaan muut suurimman puolueen asemasta.

“Ehdokkaita on löytynyt aikaisempaa helpommin myös pienempiin kuntiin, mikä kertoo Vihreän politiikan kysynnästä”, arvioi Uudenmaan Vihreiden puheenjohtaja Outi Huusko.

Uudenmaan Vihreiden hallitus 2021: Outi Huusko, (PJ, Tuusula), Timo Lahti (Espoo), Markku Mikkola (Porvoo), Gurmann Saini (Vantaa), Peppi Seppälä (Espoo), Antti Auvinen (Vantaa), Allan Halme (Espoo), Petra Miessmer (Vantaa), Krista Petäjäjärvi (Kirkkonummi) ja Börje Uimonen (Loviisa).

Varajäseninä: Anna Presnukhina (Kirkkonummi), Kirsi Kirves (Nurmijärvi), Jaani Kääpä (Vantaa), Jaana Carlenius (Kerava), Kirsi Lahtinen (Järvenpää) ja Leila Mäkynen (Vantaa).

Uudenmaan Vihreiden toimisto on kiinni loma-ajan 19.12.2020-10.1.2020. Kiireellisissä asioissa olkaa yhtyedessä puheenjohtaja Outi Huuskoon (outihuusko2@gmail.com).

Uudenmaan Vihreät toivottaa kaikille leppoisia lomia ja loistavaa tulevaa vuotta!